Începutul…(sau continuarea)

Salutare,mici navigatori(interneţiari) curioşi.

hii gif

  Tocmai aţi intrat pe noul blog al unui panda blogul unui panda,desigur,online.Dacă vă întrebaţi de ce  mă autodesemnez un panda,atunci ve-ţi afla răspunsul dacă îmi ve-ţi citi articolele sau,măcar micul istoric pe care îl voi lăsa mai jos.Am spus un mic istoric,nu-i aşa?:) ,,Istoric?Ce istoric?”Probabil asta vă întrebaţi acum.Să nu credeţi că sunt o nou venită în blogosferă.Nu,sunt una dintre cele mai vechi persoane din blogosferă.Eii,nici chiar aşa.Mai bine să..trecem la treabă:)

Un mic istoric introductiv:

Vă întrebaţi cine sunt şi de pe ce planetă am aterizat(pentru că un om normal nu îşi spune ,,the panda”).Ei bine,vin de pe Pandnexus.Ehh.Minciuni.Îmi place să lungesc totul,să exagerez cât se poate.După cum spuneam mai sus,eu nu sunt nouă în blogosferă.Am mai avut un blog,vechime 2 ani.Ce s-a întâmplat cu el nici eu nu ştiu.Dacă folosiţi platforma google chrome v-aş indica să nu daţi click pe site-ul lui,deoarece blogului i se poate da definiţia de:,,stricat pe veci”.Site-ul blogului este: www.newcomiclife.blogspot.ro .Din păcate,am fost nevoită să apelez la wordpress,deoarece domnii de la blogger în parteneriat cu Google Chrome mi-au mai interzis accesul la blog,pe motivul că folosesc programe ,,malware”.What?Nu ma mai auzit de aşa ceva până acum.

Deoarece sunt într-un fel nouă pe wordpress,v-aş ruga să fiţi blânzi cu mine în privinţa aspectului blogului,sau să nu luaţi în vedere mici greşeli de design care vor apărea.EU vă urez bun venit în lumea mea şi..have fun!raii4

40 comentarii la “Începutul…(sau continuarea)

  1. Allexa Young spune:

    Aaa 😕
    Nu prea conteaza platforma. Daca ti`e mai bine cu wordpress foloseste wordpress:)) Eu o sa te urmaresc si pe Marte! :)) Glumesc, ideea e ca pentru mine nu conteza daca folosesti blogger sau wordpress…tot un panda online ramai;) !

  2. Zappy spune:

    Heeii!! Bine ai revenit! >:D< De multe ori m-am întrebat pe unde ai dispărut şi dacă o să mai apari vreodată pe aici. Da, am văzut şi eu că blogul tău are ceva probleme şi chrome e mai sensibil când vine vorba de malware.

  3. zorzonica spune:

    Și eu am avut problemă cu acele programe, dar cumva am scăpat de ele. ^_^ Welcome back, panda!

  4. Teoo spune:

    Ieiiiii… Raisa veni inapoiii >:D:D<

  5. Denisa spune:

    Aici sau acolo imi place sa iti citesc postarile asa ca am sa trec de fiecare data cand voi avea timp >:D<
    Aspectul e foarte dragut:X

  6. Raluca P. spune:

    Good to have you back. >:D<
    Să fie un început bun, noi te vom urmări în continuare! Chiar mă întrebam pe unde ai dispărut.

  7. furelise spune:

    Bine ai venit pe wordpress 🙂 Pare rău că s-a întâmplat chestiuţa aceea cu blogspot-ul 😦 Fiinţă! Unde ai dispărut atâta timp? Ai hibernat????? Mi-am făcut o tonă de griji!

  8. Ascunsă spune:

    O daaa , stiam eu ca Raisa se va intoarce.
    Felicitari pentru cum te-ai descurcat pana acum cu wordpress , am si eu un inceput de blog aici dar nu sunt prea sigura daca sa-l incep sau nu , in orice caz daca il incep va fii ceva diferit fata de Ascunsa de pe blogspot .
    Hm..evident ca o sa-ti urmaresc fiecare miscareeee !
    Te imbratisez !

    • Raisa. spune:

      WordPress?Hmm..mister până acum.Nu mă prea pricep.E muuuuuullt mai greu faţă de blogspot,asta e clar.Dacă te vei decide cu schimbarea platformei să ştii că eu sunt prima care te susţine 🙂 !Te aştept(ăm) pe wordpress!:*

  9. Imi pare bine ca te-ai intors))) imi era dor de tine!

  10. Danny spune:

    Stii,chiar mi s-a facut dor de tine,si nu cred ca are importanta ce fel de blog ai,wordpress sau blogger,principalu e dorinta de a fi in aceasta lume impresionanta,unde cunosti multa lume,pe alocuri buna,cateodata rautacioasa,dar asa sunt oamenii diferiti si asta e minunat,deci BINE AI REVENIT !!!!

  11. Mihai spune:

    Bine ai revenit! Pentru prietena ta Allexa Young am un bilet la naveta ce duce pe Marte! Daca nu gaseste Panda, poate macar pe „Ultimul DoDo” (un desen animat foarte simpatic, dar vechi)

  12. Nici n-ai idee cum mi-au picat ochii când am văzut comentariul de la tine. Pur și simplu mă cam demoralizasem când tot vedeam că nu mai dai niciun semn de viață…De acum, zilele mele vor fi mult mai bune!

  13. Bianca spune:

    We missed you,sweet Panda ❤
    Hihi,ma bucur sa te citesc din nou :))
    Mult succes,and don't worry,aspectul e grozaaav!:o3

  14. Nesuferita` spune:

    Raisaaaa ❤ Mi-a fost dor de tine :o3

  15. Roxy spune:

    Hihi cat ma bucur ca ai revenit ,nu conteaza unde e bine ca panda al nostru o sa ne impartaseasca nebuniile si veselia lui iarasi de acum incolo :d<

  16. E cu siguranţă o continuare a unui început frumos.Am să te urmăresc şi aici pentru că eşti un pui de panda taare scump!Ai grijă de tine!

  17. pisiiio3 spune:

    Hei chiar îmi place blogul tău ,îl urăresc de ceva timp…:* Succes în continoare…Te aștept și pe la mine :*

  18. Mă bucur că ți-ai făcut blog în această platformă.Stiu fostul tău blog. cutiuța cu surprize.M-am delectat mereu cu lucrările tale si acum mă bucur că esti pe platforma asta .O să vezi e mult mai drăguță sau cel puțin sunt e mai obișnuită cu ea.Acum pot lăsa si eu comentarii, deoarece am un blog si pe platforma pe care tu ai părasit-o, dar nu îndrăzneam ..acum gata .)) Sunt pe aici:* Mult succes cu acest blog și vei vedea cănu vei avea probleme cu el.

    • Raisa. spune:

      Ohh,mă bucur mult că m-ai citit înainte!Asta îmi face treaba mult mai uşoară! 😀

      Ai dreptate,wordpress e mult mai frumos decât blogger.Adică au designul genial,deşi e mult mai greu de mânuit 😀

  19. Alexa spune:

    Da măă!! Ştiam eu că te ştiu de pe undeva… Dar nu mai ştiam de pe unde. Cred că aterizasem şi eu pe ză iu blog şi… mi s-a lipit de neuroane. În fine, ai cam cinezit-o cu mine la faza cu detaliile alea de ip şi etc. Aşa că… să vedem…

    • Raisa. spune:

      🙂 AHA.Programe malware eu nu am folosit.Doar că google chrome e foarte sensibil la orice distribuitor de malware.Eu am folosit o chestie de la bestfreedesigns.com pe blog şi mi-au infectat blogul.De aceea a trebuit să vin aici,pe wordpress.Îţi dai seama că nu renunţam eu la celălalt aşa uşor,doar ,,relaţia” mea dintre mine şi el a durat 2 ani.Nu sunt ani de aruncat ,,la gunoi”. 😀

      • Alexa spune:

        Eh… Asta e. Oricum, şi mie îmi apare că negăsit şi folosesc opera. Lasă maica, se gaze altul. Oricum… E bine şi aici.

  20. Alexa spune:

    Eh… Asta e. Oricum, şi mie îmi apare că negăsit şi folosesc opera. Lasă maica, se face altul. Oricum… E bine şi aici.

Lasă un răspuns

