Weapons of Mass Deception.

Salutaree tuturor!După cum probabil ştiţi cei care m-aţi citit şi pe blogul anterior,eu am o obsesie cu mass-media.Cei care sunteţi noi pe bloguşorul acesta am să vă explic mai pe şleau ce înseamnă pentru mine mass media.În termeni pandaneologişti,mass media= multe ansambluri stupide şi stricate-media.Postul acesta va fi desigur despre mass-media şi nenumăratele greşeli pe care aceasta le face.

media-tv-deception-01

1.Apocalipsa 2012-Ohh,dar vai!Cât scandal s-a făcut pe tema aceasta!Mai-mai nu au zburat cu elicopterele să ne anunţe că trebuie să ne găsim adăpost până pe 21.12.2012.Înainte cu o zi de ,,marea Apocalipsă” toate canalele TV şi toate site-urile de ştiri erau pline de advertismente şi ,,moduri” în care se va manifesta ,,Apocalipsa”.A venit şi ziua cea mare.A fost o simplă zi de decembrie,ca oricare alta,în care toţi ne pregăteam de Crăciun ajutându-ne mamele/fraţii/bunicii cu prepararea mâncărurilor şi curăţenia casei.

2.Contribuirea la reclamele gratis pentru vedetele de carton: Toată lumea ştie ce sunt vedetele de carton,nu-i aşa?Ca să fiu mai explicită:tipicul vedetelor din ţara noastră.Ce face mass-media pentru a opri înmulţirea exagerată a acestor vietăţi fără creier?Răspunsul este simplu:nu face nimic,ba chiar sprijină aceste vedete prin emisiunile de scandal şi interviurile luate lor şi făcute publice pe diverse site-uri.

3.Banii zboară,banii zboară-şi Mass-Media îi câştigă: Nu ştiu câtă dreptate voi avea cu acest argument,dar din câte am observat,mass-media se chinuie din toate puterile să câştige bani.La emisiunile care prezintă show de talente sau emisiunile care se desfăşoară în direct,pentru a-ţi susţine favoritul nu trebuie să dai un vot gratis pe site,ci un vot cu plată,prin TVA.Altfel nu se poate.Cui îi revin banii?Hmm..cea mai stupidă întrebare.Ştim foarte bine cât de bogate sunt unele posturi TV.

Ok,gata gata cu critica.Cine a citi postul până aici va spune că sunt o cârcotaşă şi o cinică.Să nu uităm de optimismul Panda.Are şi mass-media părţile ei bune,nu-i aşa?

duuu

Să enumăr câteva..

  • No mass-media=no blogger or so many others.Dacă nu ar fi fost mass-media,omul nu avea atâtea cunoştinţe despre ce se întâmplă în jur,nici bloggeritul nu ar mai fi existat,deci în concluzie,am fi fost pierduţi.
  • Mass-media contribuie la publicarea cauzelor umanitare.Fără un mijloc de informaţie stabil,multe cazuri de boală sau de sărăcie foarte grave ar fi fost acum neştiute de ceilalţi.
  • Mass-media-a patra putere în stat.Fără mass-media,viitorul generaţiei noastre nu ar fi sunat chiar atât de roz.Mass-media ne prezintă aspecte generale ale vieţii şi încearcă să acopere,prin puterea de convingere pe care o are,golurile societăţii noastre.

Cam atât am avut eu de spus despre mass-media.Subiectul acesta nu îmi dădea de mult pace,deci,a trebuit să îmi fac publice gândurile cumva,nu-i aşa?

587_semnul-exclamarii

      Ah,vroiam să vă anunţ că mă ocup personal de nişte cercetări care vor fi realizate asupra fiinţelor supranaturale.Încerc să extrag cât mai multe informaţii,şi de pe internet şi din cărţi despre:vârcolaci,vampiri şi spirite(demoni).
     Dacă aveţi anumite cunoştinţe despre acestea,vă rog să îmi lăsaţi un comentariu iar eu vă voi da mai multe detalii despre proiectul pe care îl organizez.În prezent citesc Cartea Vârcolacilor  de Sabine Barng-Gould care oferă inormaţii despre fizionomia şi comportamentul acestora.

                                         Asta este tot pentru astăzi!Să aveţi o zi bună! 🙂

raii4

38 comentarii la “Weapons of Mass Deception.

  1. Vero spune:

    Hehe, ce-mi place când ștergi cu ei pe jos:)) Și cu punctul cu Apocalipsa sunt complet de acord. Serios? Buncăre?! Și bineînțeles, și pe mine mă enervează când văd că voturile se plătesc. Televiziunile astea ne cred chiar proști 😕

  2. Arachbell spune:

    Sunt de acord cu tine,mai ales cea cu apocalipsa,au facut atata valva degeaba,dar n-a cand e vorba de rating si de concurenta dai cu dramatismul la cote inimaginabile.

  3. Arachbell spune:

    Mai nou acum se vede la televizor ce vor sa faca nord-coreenii,bombe si un nou razboi zic ei,alte stiri ,numai din astea pesimiste dau la televizor,nimic interesant sau educativ.

  4. Pătrățel spune:

    E enervantă mass media din ziua de azi…Mie mi se pare bună în esență, păcat că nu e cine să o mânuiască.

  5. pisiiio3 spune:

    Și pe mine ma enervat faza că vine apocalipsa..Serios cum să crezi așa ceva.?..
    Eu una , nu am crezut și nici nu o să cred în tâmeni deastea…
    Dar în fine ..
    Super post , îmi place că îți exprimi punctul de vedere … 😀

  6. Mihai spune:

    Varcolaci, extraterestri, apocalipse… Nu am legatura cu subiectele. Ceasul rau! Nu ma uit la televizor si nici nu ma dau in vant dupa mistere. 😀

  7. Allexa Young spune:

    Asa! Da cu ei de toti peretii, Raisa! :)) Sunt.total.de.acord.cu.tine! Si faza cu apocalipsa? N`a fost prima si pun pariu ca nici ultima…probabil ca avem programate si pentru anu` asta vreo 3-4 apocalipse.
    P.S: Mi`a spus tata ca daca virgula cascavalu` e tare inseamna ca`i de buna calitate;)

  8. Păi…sunt m,ici chestiuțe pe care le știu despre chestiuțele supranaturale :)) legat de media , am de gând să renunț la tv pt că mi se face rău când văd ce e acolo.))

  9. Raluca P. spune:

    „din câte am observat,mass-media se chinuie din toate puterile să câştige bani”
    Măi să fie! Şi eu care credeam că vor doar să ne furnizeze divertisment de calitate! =))

    Scuze, m-a luat valul.

    E păcat că mass-media are puterea de a realiza lucruri uimitoare, şi totuşi în acest moment ea reprezintă doar o parte bolnavă a societăţii. Sunt emisiuni(comedii) la care mi-e şi frică să mă uit, pentru că mă deprimă…

  10. Danny spune:

    „În termeni pandaneologişti” imi place limbajul tau !!! Sunt deacord cu minusurile care le are mass-media,cateodata exagereaza cu chestii de sfarsitul lumiii si toate celelalte luate la un loc,ce tine de cercetarea ta,nu m-am gandit niciodata serios la aceste creaturi,dar ador filmele si cartile in care sunt ele :*

  11. Rose spune:

    Aşteptăm următoare apocalipsă :)) Mie îmi place totuşi mass-media, cu toate defectele ei cu tot. Am fi fost primitivi fără asta, probabil. Hmm, nimeni nu poate şti.
    E târziu şi nu pot să dau un comentariu care să aibă sens :o3 Noapte bună, panda mic şi scump >:D<

  12. Hogof spune:

    Ok,deci ma bucur ca Raisa a revenit pe aici. Am vazut ca ai mai trecut si pe la mine,dar nu am avut timp sa-ti raspund aici pe blog.
    Eu am o multime de idei negative despre mass-media cu aceasta manipulare in masa. Pur si simplu prosteste lumea si le „ia ochii” ca sa zic asa. Le baga in cap numai bombe sexy si super manelisti si in rest nu fac nimic bun. In afara de rubrica de sfarsit cand mai da un filmulet interesant de pe Youtube sau prezinta un nou gadget nimic nu ma atrage. In loc sa dai stiri mai bune la televizor vezi doar accidente si violuri. Ma enerveaza la culmea. Scuze daca am vorbut prea direct,dar am multe de discutat pe acest subiect!
    Oh,hugs my dear panda! >:D<
    Cat despre chestiile supranaturale…hmm…depinde din ce domeniu ai nevoie…As incerca eu sa te ajut,dar trec printr-o perioasa mega aglomerata cu teste si teze si mor de la scoala asta. Pai uite email-ul meu: hogof_hg@yahoo.com . Aici ma stiu mai toti si de pe blog deci sa imi zici si mie cam ce ai vrea mai exact si poate pot sa te ajut.:D

  13. Dee. spune:

    Sunt perfect de acord ca no mass-media = no life! :)) Cat despre proiectul acela despre fiinte naturale, mi se pare foarte tare! 🙂 Cu toate ca saracele mele cunostiinte se limiteaza la viziunea scriitorilor si la cateva informatii de pe internet pe care ar cam trebui sa le stie toata lumea…
    Te-am pupat :*

  14. Lxi spune:

    Mass media joaca un rol important in vietile noastre,dar nu stiu in ce masura acest rol este sau nu constructiv….Cat despre chestiile supranaturale,recomand evident,serialul”Supernatural”.Sunt destule lucruri interesante si acolo!:*
    By the way,imi place aspectul noului tau blog!:*

  15. Bianca spune:

    Asta cam aşa e,mass media face şi rău şi bine :).
    Eu sunt o iubitoare de creaturi supranaturale,mitologii ,legende şi mistere,deci chiar m-aş bucura dacă aş participa la acest proiect organizat de tine 😀

  16. Roxy spune:

    Si eu urasc cand fac din „tantar ,armasar” dar de’ ce sa le faci asa isi castiga si ei bani.Dar informatiile sunt bine venite ,categoric nu de la posturile de stiri unde gasesti numai batai /violuri/omoruri si restu iar pe alte posturi nici nu coincid. :-j
    Imi place cercetarea ta :> si eu sunt pasionata de astfel de chesti ;)) mai ales ca acum citesc Academia Vampirilor si m-a cam obsedat de la primul volum :”> :))
    Poate o sa ne dezvalui si noua ce ai mai gasit! 😀 Bafta >:D<

  17. Alexa spune:

    Adicăă… la naiba, ai o dreptate de era să mă dea scaunu’ jos! Era la începutul anului o ştire cu nişte „îngeri păzitori” şi cum să ne ferim de Apocalipsă… care aducea mai mult cu Biblia. Şi mama era cu gura căscată… iar eu mai că era să cad de pe canapea… Mama era ceva gen jumi-juma. Că nu crede, da’ crede… o.O Şi în ziua aia am fost la cumpărături… M-am înnoit şi eu de Apocalipsă!:)) ŞI ziceam.. Ok, ok… să vină, da’ întâi să îmi cumpăr eu haine:))
    Pe mine mă enervează ăştia cu campaniile lor pentru săraci. Marea parte din familiile care cer bani au nu mai puţin de 5 copii. Şi întrebarea mea e: Dacă şti că n-ai bani, de ce mai faci? Ca să ai pe cine freca la melodie că n-ai tu de unde să le cumperi prosoape?
    Oricum, interesant.

  18. Hei, cineva, nu dau numa (Crina Mădălina) se amuză foarte tare (și se închină, în același timp), când se uită pe-aici – pe-acolo pe la TV.
    Oricum, îmi place foarte mult ideea ta cu supernaturalul. Eu sunt Vampirul clasei (poate chiar școlii) și nimeni nu înțelege ce îmi place mie așa de mult la ei 😛 Din fericire am și persoane (una singură) care mă înțelege (sau suportă).:D Sooo, cred că știi destul de multe cărți despre vampiri. Beau sânge, sunt frumoși, nemuritori, fermecători, cele mai bune animale de pradă, nu știu exact dacă în lumina soarelui se prefac în cenușă sau pur și simplu strălucesc, sunt rapizi, puternici, reci, ochii roșii ( sau de culoarea topazului :)))………Dacă-mi mai vin idei revin

Lasă un răspuns

