The selfishness it’s a panda thing.

    Salut tuturor!Nu am mai scris demult,ştiu,dar am fost foarte ocupată cu şcoala.Poate că v-am mai spus unora dintre voi că articolul de aszăti va fi mai special.Furelise a postat pe blogul ei o ,,campanie” despre a primi şi a dărui.Ei bine,pentru mine,deşi pare foarte ciudat,aceste cuvinte nu prea există.De ce?Credeaţi că ursuleţii panda nu au defecte?Huuuhh,nu e chiar aşa…
Am fost obişnuită cu totul încă de când eram mică.Să fiu egoistă mi s-a impus încă de la începutul vieţii.Fiind singură la părinţi nu a trebuit să împart nimic cu nimeni şi aşa,am ajuns să îmi pară rău când cineva se serveşte din lucrurile mele sau când mama mea îmi dădea hainele la săraci.Frecventând de mică biserica,am înţeles că acest lucru nu este bun,aşa că am încercat să mă schimb.Doar am încercat.Asta nu înseamnă că am şi reuşit.În caracter îmi stă încă să fiu egoistă:să vreau lucrurile doar pentru mine,să fiu eu cea mai bună,cea mai frumoasă.Asta nu înseamnă că tot ce îmi doresc se şi îndeplineşte.

woooooo Prima mea poză în ţinută de ,,panda”.După cum vedeţi negru cu alb.Poză care de altfel,nu are nici o legătură cu textul.

Deci,să revenim.Egoismul în sine sunt eu.Deşi ştiu că nu e bine,e imposibil să dăruiesc ceva fără strângere de inimă sau fără să îmi pară rău după acel lucru.Şi acum,să vedem de ce e bine să fi egoist:

  • o să spuneţi:AH,fata asta chiar a înnebunit de tot.Cum să fie egoismul un lucru bun?Păi ştiţi cum e ,,Prostul nu e prost destul,până nu e şi fudul”.Cam aşa sunt eu.Trebuie să îmi ,,comercializez” marfa cumva,no?E bine să fi egoist pentru că..îţi rămân mai multe lucruri pentru tine.
  • e bine să fi egoist pentru că aşa le dai peste nas invidioşilor
  • e bine să fi egoist pentru că îţi oferi ţie mai mult lux,no way pentru alţiianigif

Dar ce tot fac?Ajajajaj,panda mic şi rău,faci campanie de proastă calitate la tine pe bloguşor.Ca să fiu explicită:copilaşi,nu fiţi egoişti ca şi tanti panda din spatele monitorului!Nu e bine! Şi acum să vedem şi de ce:

  • dacă eşti egoist,eşti automat exclus din cele mai multe cercuri de prieteni
  • egoismul aduce după sine consecinţe grave,şi multe, ca de exemplu părerea foarte proastă pe care o au unii despre tine.

Şi acum,de ce am făcut acest post?Pentru că..pentru că..din cauza egoismului,micuţul panda are probleme în dragoste.Tot timpul consider că eu am dreptate,şi de aceea nu pot să accept că celălalt(adică partenerul meu de primăvară) are dreptate.M-am certat extrem de rău cu el şi sunt total ruptă de realitate.Cred că egoismul meu a disttrus totul.

Ce ziceţi,egoismul e treabă de panda?Cum poate să scape micuţul panda de acest defect?

     

raii4

44 comentarii la “The selfishness it’s a panda thing.

  1. pisiiio3 spune:

    Și eu am momente de egoism ..Dar nu îmi stă în fire !

    Dacă nu îți place asta la tine poți să renuți la egoism..Cu puțină încredere în tine și cu mult curaj 😀

  2. furelise spune:

    M-am tot framantat, ca habar n-aveam ce vrei sa spui cu comentariile alea pe blog la mine :)) Vai, egoista mica ce esti! Nu stiu ce sfat sa iti dau sa fii mai putin egoista. Incearca sa oferi ceva, cuiva. Si eu am cateodata regrete, ca na, lucrurile mele, dar pana la urma ajung la concluzia ca persoana respectiva avea mai mare nevoie de ele, decat mine 🙂 Incearca sa te gandesti la asta :))

  3. Allexa Young spune:

    Mdea. Si eu sunt putin egoista…doar putin…bineeeee! Putin mai mult! Da` nu se pune;)
    Nu stiu daca poti si trebuie intr`adevar sa te schimbi…sti, fiecare are personalitatea, caracteristicile si obiceiurile lui [bune sau…mai putin bune]. Sooo, habar n`am ce sfat sa`ti dau daaaar cel putin am incercat! :))
    P.S: Esti tare draguta, iar tinuta de panda „te prinde” 😀

  4. Arachbell spune:

    Imi place la nebunie blogul tau.Uneori e bine sa fii egoist,daca esti prea bun lumea te i-a drept prost si se foloseste de tine(spun din propria experienta).Dar m-am schimbat si se pare ca nu prea le place.Uneori eu sunt sarcastica.Prea mult egoism nu e bine, ma refer la anumite situatii sa stii. 🙂 Dar fiecare are o personalite anume si asta il face unic.

  5. Arachbell spune:

    Diferit inseamna special.

  6. Si eu ma consider egoista!Trebuie sa depasim aceasta calitate rea uneori dar citeodata , cum ai mentionat si tu este bine sa fii egoist,astfel mereu aperi lucrurile ce iti apartin.Mai bine fii tu insuti iar acea persoana daca are sentimente adevarate,te va accepta asa cum esti))

  7. eumiealmeu spune:

    tanti Panda, egoiștii sunt superbi – când nu-i vezi.
    egoiștii sunt drăguți – când dispar.
    egoiștii sunt minunați, când lipsesc cu desăvârșire.
    eu zic așa…
    ori lași mata haina de Panda în seama unui copil bun
    (că Panda e mereu personaj pozitiv, nu-i strica numele),
    ori schimbi inimioara mata, ca să se potrivească și numele cu tălică.
    sper că am fost destul de explicită – și mai ales că o să guști gluma. 🙂
    p.s. eu am o pasiune pentru panda roșu… e tare potriveala, nu?
    și să nu uit, când era fiul meu mic am pus-o pe mama mea, deci bunica lui,
    să spintece un ursuleț panda pe care îl aveam eu de la un prieten de prin adolescență
    și să-i facă bebelușului un costum de panda. pantalonii alb-negru i-am dat, dar hăinuța o are și acum,
    cu un buzunar de … cap de panda 🙂
    a fost cam lungă povestea?
    e cu panda, tre să reziști! 🙂
    oricum, nu e despre tine. 🙂

    • Raisa. spune:

      De asta spuneam că sunt o panda puţiiin cam diferită.O fetiţă s-a transformat într-un ursuleţ panda peste noapte. 🙂

      Panda roşu?Hmm,am văzut şi panda violet(cu mutaţii genetice).Bebeluşul dumneavoastră cred că e adorabil!Mai ales într-un costum aşa frumos.. 🙂

  8. Myu. Ei, bine ..și eu sunt singură la părinți însă am dat mereu tot ce am avut la toată strada .Simțeam și eu nevoia de-a dărui, dar acum , crede-mă că învăț să am puțin egoism, deoarece mereu am fost luată de fraieră . Uneori e bine să fi egoist .

  9. Ascunsă spune:

    Ei bine , afla dumnitale ca esti cea mai frumoasa deci nu e nevoie sa-ti mai doresti asta.
    Hm…si eu sunt egoista in general dar nu stau sa-mi bat capul cu asta , adica n-am probleme in relatii si deseori las de la mine , cred ca egoismul meu nu e asa avansat.
    Hmm , e bine ca realizezi ca esti egoista si ca vrei sa schimbi asta , nu stiu , obisnuieste-te sa vezi din alte puncte de vedere , vorbeste cu un preot .

  10. Vero spune:

    Vaaai, păi ce bine îți stă în ținută de pandaaaaa ^.^
    Știi, faptul că ai descoperit că ești egoistă și nu negi asta e un lucru bun. Dar cred că deja ai primit destule lecții psihologice de la comentatorii de mai sus, so… nu mă mai bag și eu:))

  11. Nesuferita` spune:

    De fapt ..si eu mi-as dori sa am macar jumatate din egoismul tau,pentru ca sa daruiesti intotdeauna ,sa fi buna cu toata lumea,sa fi acolo pentru toti,si nici macar sa nu primesti un sfert din ceea ce tu oferi,doare..

  12. Bianca spune:

    Of,imi pare rau sa aud,adica sa citesc :), ca ai probleme :< Si eu sunt egoista,dar nu foarte 🙂 In privinta mancarii sunt,in privinta muzicii,a cartilor si a altor chestioare.Pur si simplu nu suport ca cineva sa-mi asculte muzica,sa-mi citeasca cartile…
    Pentru ca nu ma prea preocupa subiectul "love" nu stiu ce sfaturi as putea sa-ti dau.Eu nu cred ca numai egoismul e de vina in cazul tau;cred ca si obsesia aceea de a avea mereu dreptate are un anumit rol 🙂 .Incearca sa asculti mai mult ce are de spus partenerul,sa analizezi mai bine situatia si sa te gandesti neaparat la urmari inainte de a vorbi . 😀
    Stiu ca nu te-am ajutat prea mult,dar eu chiar sper sa se rezolve totul ^^
    O,si nu e a panda thing acest egoism,e a human thing 🙂

  13. Raluca P. spune:

    Oh. Eu nu cred că eşti egoistă, Raii. Ok, ai o problemă cu posesia- trebuie neapărat să înveţi să o rezolvi! Însă, vezi tu, altruismul(opusul egoismului) nu se rezumă doar la a dărui obiecte. Înseamnă şi să fii atentă la problemele altora, să-i sprijini d.p.d.v. emoţional, să îţi dedici timpul în favoarea lor. Iar eu nu cred că eşti genul care îşi abandonează prietenii şi persoanele iubite la nevoie.

  14. Dee. spune:

    Si eu am fost singura la parinti si am asa urme de „egosim pur”, dar numai cand vine vorba de „eu sa fiu cea mai buna”, „eu sa am cele mai mari note”, „altii nu trebuie sa aiba note la fel de mari ca si mine” etc… Ei bine, asta nu o consider neaparat un lucru rau, pentru ca fara ambitia asta as fi prea monotona cred.
    Mai de mult ma comportam si cu altii asa, gen sa nu impart nimic cu nimeni, doar ca am avut noroc cu cea mai buna prietena a mea, care imi tot spunea ca o sa mor singura alaturi de 70 de pisici daca voi continua asa. :))

  15. Mihai spune:

    Egoism? Nu am idee. Cred ca e bun. Sa dau cu banul. Nu, nu! Egoistii nu dau cu banul in colo si in coace. Nici macar in sus.

  16. Mihai spune:

    Pardon *incoace ca nu coacem nimic! 😀

  17. E în firea noastră să fim egoişti.Doar că ar trebui să învăţăm în ce situaţii să fim noi,doar pentru noi…Altfel s-ar putea să greşim în mod inconştient!Ai grijă de tine,pănducă pufoasă!

  18. Roxy spune:

    Eu cred ca trebuie sa mai lasi si de la tine cateodata ,si eu eram cam egoista ,hmmm 😕 cand eram mai mica dar cu timpul …poate e de vina si maturizarea te mai schimbi.Dar sa nu ne referim la lucruri la ascultat in principal nu tu ai tot timpul totdeauna dreptate ,nici mie nu prea imi convine asta uneori ;)) dar am incercat sa accept si sa recunosc cand nu am dreptate si te simti destul de bine. 🙂 Sper sa reusesti si tu! >:D<

  19. Sunshine spune:

    Uite o fetita dragutaa. ❤
    Uhmm, egoismul e bun. Iti spun din propria experienta. :*
    Nu-ti fa griji, singuri la parinti suntem multi, rasfatati si greu de inteles. Da' ne descurcam mai bine singuri. Ciuuus!

  20. Ale Criss spune:

    Ce postare frumoasa! Imi place ca esti sincera 😀 Si eu sunt singura la parinti, dar am invatat sa nu fiu egoista pentru ca mereu le-am dat din lucrusoarele mele verilor. Cateodata simt ca a le da mereu celorlalti ce vor te pune intr-o lumina proasta, crede-ma. Tot ce spun este ca probabil cu totii ar trebui sa fim un picusor egoisti ;p

  21. Lxi spune:

    Nu stiu e as putea sa-ti recomand sa incerci ca sa scapi de egoism.Cred ca tine de tine schimbarea asta.Din moment ce ai avut probleme cu prietenul din cauza egoismului ar trebui sa fi determinata sa te schimbi.
    In general egoismul nu e un lucru prea rau,dar nu trebuie dus la extrem.Stiu ca uneori e mai greu decat pare si nu e asa de usor sa inveti sa daruiesti din placere,dar daca iti doresti din tot sufletul asta,cu siguranta vei reusi!
    Mult succes in renuntarea la egoism.Pupici!:*

Lasă un răspuns

