Relax…it’s a fantasy world.

Sunt epuizată total.Nici măcar nu am mai început cu un salut.De ce?Pentru că nu are rost.Postarea nu e o comunicare.Ci doar un monolog.Am un picior gol şi un picior cu o şosetă.Mi-e cald.Ba nu..mi-e frig.Stau în pantaloni scurţi şi dârdâi în propria mea casă.Mă uit deznădăjduită la brăţările la care lucrez de 5 zile şi..oh!Hey,little panda what’s up!?Nu ai făcut acest post pentru a te plânge,ci pentru a prezenta o parte din proiectul pe care îl desfăşori,nu-i aşa?Aşa-i.

loa   Acum câteva postări am specificat despre un proiect coordonat de mine,legat de fiinţele supranaturale.Deocamdată mă ocup doar cu cercetarea.Teza la istorie m-a epuizat complet.Şi acum serios:de ce mama naibii s-a declarat România neutră,în Primul Război Mondial, în anul 1914?Dacă ştiţi răspunsul la această întrebare,vă rog din tot sufleţelul meu de panda pufos să-mi răspundeţi.Dacă nu,sunteţi în aceeaşi oală cu mine.Revenind la proiect,nu o să implic persoane în asta.Voi face doar reclamă p-aicişa pe blog la fiinţele astea supranaturale despre care v-am vorbit atât.Din ce am studiat..iese cam aşa:
Vampirii-încă din vechile mitologii balcanice şi ruseşti aceste creaturi s-au evidenţiat prin pofta lor nebună de sânge şi prin faptul că atacau oamenii noaptea.Deşi se spune că este doar o legendă,vampirii sunt intoleranţi la lumina soarelui,deoarece ei au căzut sub un blestem care le-a fost dat de un şaman aztec.De asemenea,aceste creaturi se topesc la atingerea usturoiului,a apei sfinţite sau a crucifixului.De fapt,marea lansare a vampirilor a fost făcută de către Bram Stoker în celebrul roman ,,Dracula”,în care este prezentat..un vampiri din România!!
Vârcolacii-în mitologiile scandinave erau numiţi ,,hamrammr”.Oameni cu comportament ciudat,care se transformau în lupi la lumina lunii.Licantropii?Oameni nebuni ce credeau că se transformă în lupi la lumina lunii.Se spune că aceşti oameni erau posedaţi de diavol.

rawr

      Am lăsat partea cea mai bună la final.Acum urmează subiectul demonologie,pe care micuţul panda îl va dezbate.Cred în spirite.Şi în demoni cred.Mi s-au întâmplat atâtea lucruri ciudate de anul trecut încât ar fi imposibil să nu cred.Fantome..e un cuvânt prea copilăresc.Spiritul e cel corect.Poate ve-ţi crede că sunt nebună,dar,fiecare crede în ce vrea,no?Adică mi s-a întâmplat ca unele lucruri să cadă în faţa mea,sau să văd umbre ciudate pe pereţi de la orele 20:00 în sus.
Cea mai ciudată întâmplare pe care am trăit-o vreodată a fost în vară.Pentru o noapte(şi ultima) m-am dus să dorm la bunica mea.Deoarece toate paturile din apartament au fost ocupate,am fost nevoită să dorm în patul în care străbunica mea a murit(da ştiu,e straniu,dar eu pe atunci nu credeam în spirite).Eram împreună cu căţeluşa mea Sheila,care avea 2 luni şi jumătate.Nu lătrase niciodată până atunci.Dormeam liniştită până când am fost trezită de lătratul Sheilei.Se uita la un punct fix şi era foarte agitată,lătra încontinuu.A apărut o umbră albă şi după aceea mi-am băgat repede capul sub plapumă.Tremuram din toate încheieturile.Sheila plângea şi scormonea plapuma.Nu am avut puterea şi curajul de a merge până la întrerupător pentru a aprinde lumina.Se auzea un zgomot straniu,ca şi cum cineva ar fi lovit o sticlă cu degetul.A fost cea mai groaznică noapte din viaţa mea. Ve-ţi spune că nu sunt în toate minţile,că mi s-a părut.Nu.Şi sunt sigură că acel lucru nu era unul..terestru.Am toate motivele de a crede în spirite!

spirit

Şi acum o întrebare pentru voi.Credeţi în fiinţe supranaturale?Ce spuneţi despre păţania mea din vară? 😀

P.S:Nu voi spune despre extratereştrii.Nu am nici o dovadă în privinţa existenţei lor!

P.S 2:Aţi găsit un răspuns pentru întrebarea mea de istorie? 😀

raii4

37 comentarii la “Relax…it’s a fantasy world.

  1. furelise spune:

    Dar e simplu. Romania si-a proclamat neutralitatea pentru ca era presata atat de rusi, austro-ungari cat si de nemti. Si uite asa, s-a suparat ea si nu a mai vrut sa se dea de nici o parte. :)) Cred, nu-s sigura ;)) Da, cred in chestii supranaturale. Ar fii mult prea simplu ca spiritele sa nu existe. Mi s-a facut pielea gaina cand am citit ce ti s-a intamplat. Noroc ca ai avut sufletelul ala de catelus langa tine :o3 Eu probabil as fii murit acolo, pe bune :)) Sunt foarte sperioasa ;)) Noroc ca ai supravietuit :o3 >:D< Panda has no fear!

    • Raisa. spune:

      🙂 Aşa am scris şi eu.Dar nu e bine.Trebuie o cauză mai exactă cică…:(.Mersii oricum că te-ai străduit!

      Uhmm,şi mie mi-a fost o frică..dacă nu era Sheila nu ştiu ce făceam 🙂

  2. România deşi avea semnat un tratat cu Puterile Centrale, a decis să rămână neutră, deoarece nu Puterile Centrale erau cele agresate, ci ele erau invadatoarele. Neutralitatea a fost hotărâtă într-un Consiliu de Coroană încă din 3 august 1914. La fel a făcut şi Italia.

    Dacă pe scena politică s-au format două curente, unul germanofil reprezentat de regele Carol I şi de Petre Carp, şi un altul pentru o acţiune militară împotriva Austro-Ungariei, din punct de vedere al opiniei publice situaţia era foarte clară, aceasta cerând eliberarea Transilvaniei.

    Desfăşurarea ulterioară a evenimentelor, prin moartea regelui Carol I (16 octombrie 1914) şi punerea sub semnul întrebării a victoriei Puterilor Centrale, a făcut să crească forţa curentului naţionalist reprezentat de Take Ionescu, N. Filipescu, N. Iorga, Brătianu, Goga şi Lucaci (ultimii doi ardeleni). Acest current a influenţat decisive intrarea în război a României alături de Puterile Înţelegerii.

    În perioada de doi ani în care România a fost neutră, Turcia la 23 noiembrie 1916 şi Bulgaria la 10 septembrie 1915 au intrat în război de partea Germaniei, în timp ce Italia la 23 mai 1915 a trecut de partea Franţei.

    Intrarea României în război s-a făcut în urma semnării la 17 august 1916 de către premierul Ion I. C. Brătianu a două tratate, unul politic şi unul militar, cu Anglia, Franţa, Rusia şi Italia. Prin cel politic i se promiteau României teritoriile locuite de români în Imperiul Austro-Ungar, Transilvania până la Tisa, cu Banatul precum şi Bucovina. Cel militar stipula ca armata română să întregească aripa stângă a frontului rusesc, să fie susţinută în operaţiunile din Ardeal de o ofensivă rusă pe frontal austriac, de o alta aliată spre Salonic, precum şi primirea de ajutoare militare consistente ruseşti în Dobrogea. Intrarea de facto în război s-a produs la 27 august când România a declarat război Austro-Ungariei.

    Contele Czernin, ministrul Austro-Ungariei la Bucureşti a declarat la 11 decembrie 1918 după capitularea Puterilor Centrale că: Neutralitatea României s-a opus (…) ca un zid protector, interzicând strategiei imperiale [austro-germane] orice ofensivă germano-bulgară reunită împotriva ruşilor.
    Sursa http://ro.metapedia.org/wiki/Rom%C3%A2nia_%C3%AEn_primul_r%C4%83zboi_mondial

    Eh , se pare că ai avut câteva pățănii stranii.

  3. Arachbell spune:

    Interesanta patanie,e bine ca era catelusul langa tine(animalele mereu au ajutat omul,indiferent de situatii).Eu cand eram mica mi-a cazut putin din acoperis cand ploua torential(dormeam atunci).Da eu cred in lumea supranaturala,niciodata nu se stie ce e in lumea asta,e plina de secrete.

  4. pisiiio3 spune:

    Nici nu știu ce să zic…Câte odată cred în spirite câte odată nu…

    La urmă noi nu știm nimic despre aceste lucrui,tot ce facem este să ne dăm cu părerea despre spirite.
    Și app: Sunt uimită de pățania ta,mie una nu mi-sa întâmplat ..Și sincer nici nu vreau..Dacă aș păți cred că aș face infarct :))

  5. Allexa Young spune:

    Da, cred in toate astea. Adica, seriously bro, daca nu ar fi existat de unde am avea atatea legende, povesti, carti si altea alea despre ei. Mda, stiu mai e si imaginatia da` fiecare lucru [zic eu] e bazat pe o farama de adevar sooo…Cine stie?! Imi place enorm ideea ta cu stiudiul asta. E tare!
    Cat despre chestia cu neutralitatea Romaniei…asta incerc si eu sa inteleg de vreo 2 saptamani incoace, de cand facem Primul Razboi Mondial…doar ca doamna sare peste amanunte!:))
    P.S: Cat.imi.place.aspectuuuuul!!!
    Hug you >:D<

    • Allexa Young spune:

      Iiii. Am uitat sa zic ceva de patania ta din vara:))
      Si mie mi se mai intampla d`astea. Da` nu asa grave. Adica, mi se pare ca vad o umbra sau ceva…da` aia? Banuiesc ca a fost scary like hell! Biata catelusaaaa!
      P.S [iaaaar:))]: Am avut si eu o catelusa, ciobanesc de Berna, pe care o chema Sheyla. 😀

  6. Anca spune:

    În schimbul neutralității a avut dreptul unirea teritoriilor sub conducerea Austro-Ungariei: Transilvani, Banatul și Bucovina. ^_^ Mă rog, asta a fost la congresul din 1914. 🙂 Și eu dau teză la istorie și dacă nu e bine ce am zis, înseamnă că trebuie să citesc iar. X_X
    ȘTIUUUU. Nu mi se pare ciudată pățania ta. Lângă casa mea e o casă părăsită și ca să ajung la ea tre să ajung prin porumb. Nu este niciodată nimeni prin zona aia. Când am ajuns acolo s-a auzit ” Copii, haideți la masă!” și apoi cineva fugea prin porumb strigând ”Care ești în porumb?” Am trăit un șoc și noroc că alergam repede. Deci da… ceva, ceva… tot există!

  7. Anca spune:

    a avut dreptul la unirea*

  8. Rose spune:

    Hamrammr? Şi cum se citeşte? :)) Eu am avut parte de o întâmplare de genul într-o excursie. Eram cu mai multe fete, ne urcam şi ne îmbrăţişam unele pe altele, ne era aşa frică. Asta a fost, ei bine, acum ceva timp şi când ne amintim râdem copios pe tema asta ^^ Ştii, de fapt e demonstrat ştiinţific că există extratereştrii. Acum un an sau doi am văzut. E aşa ciudat.
    Baftă la următoarele teze şi teste. Şi rezistă, mai e un pic până la vacanţă! :*:*

  9. Teoo spune:

    Bun, m-ai lasat cu pielea de gaina la patania ta din vara. Si eu am murit cu teza la istorie, dar pana la urma ne-a dat din Cuza. Si eu imi pregatisem copiute pentru celelalte teme, deci nu a fost nevoie sa copiez :))))). Bafta si la celelalte teze/simulari. Stiu ca sunt o bataie de cap, mai ales ca profa noastra de romana s-a decis sa dam pre-pre-pre-pre-simulari, ca, de, tre` sa fim pregatiti. Fuck school.
    Si chiar asa, cum se citeste hamrammr? Eu am citit prima data hamham :))) da, ca un catelus. Am nevoie de ochelari, lol. In legatura cu studiile tale despre supranatural, daca ai citit „Alltfel de ingeri”, acolo erau djamphiri si loup-garou – si inca cateva specii care nu mai stiu sa le scriu – sunt inventiile autoarei sau chiar a respectat mitologiile? (La denumiri ciudate ma refer.) Daca nu stii despre ce vorbesc, nu ma lua in seama :)))) E doar o curiozitate de-a mea mai tampit.
    Vad ca am lungit comentariul asta, te-am pupat. Succes cu scoala si cu cercetarile tale si cu tot ce vrei tu ca nu mai am idei in cap :))))) :* >:D<

  10. Dee. spune:

    In vampiri, varcolaci, zane si toate de genul asta nu cred… Cred doar in lumea de apoi si in faptul ca s-ar putea sa existe spirite ratacite pe pamant. Dar nici asta parca nu imi vine a crede. Totusi, nu stiu ce as fi facut eu daca eram in locul tau, m-as fi speriat foarte rau cu siguranta :-ss
    Ti-am mai spus si intr-o postare trecuta, mi se pare tare dragut proiectul tau si interesant 🙂

    Dee.

  11. Amaunettee spune:

    uff .. istorieee ! X_X
    interesantă pățanie :))
    pupic!:*

  12. Raluca P. spune:

    Eu una sunt genul de persoană rațională care întotdeauna găsește explicații logice pentru orice. Poate că zgomotul a fost provocat de un animal pe care Sheila l-a mirosit și s-a speriat. Sau chiar o persoană din cameră își mișca mâna în somn atingând marginea patului sau vreun alt obiect. Lumini.. se văd tot timpul de la mașinile care trec. În orice caz, ai avut o experiență pe cinste! 😀

    • Raisa. spune:

      Dar nu mai erau alte persoane în cameră,şi nici animale :).Eram doar eu cu Sheila şi afară era întuneric de tot.Acuma’ nu ştiu,eu tot cred că a fost un spirit 😀 🙂

      • Raluca P. spune:

        Putea fi un om care se plimba cu lanterna. Iar dacă în cameră e complet liniște, chiar și un gândac mai mare poate face suficient zgomot încât să-l auzi. Eu când stăteam la țară eram terorizată de șoareci. >.<

        Apropo, Raii… când te chinuie spiritele, se spune că e bine să dai de pomană pentru persoana respectivă. E semn că trebuie să pui egoismul deoparte. 😀

  13. Eu cred in fiinte supranaturale.Si sunt o fire foarte fricoasa .Imi aduc aminte cum stateam la priveghi cind murise bunica mea si s-a stins lumina,maaaaamma draga ce ma speriasem.
    Eu si in extraterestri cred,sunt destule dovezi)

  14. Danny spune:

    Scuza dar nu prea stateam bine cu istoria cand eram in scoala,nu stiu e vina mea sau e vina profei ca nu mi-a crescut interesul pentru acest obiect,in fine imi pare rau :(,ce tine de spirite nu spun nimic acum ca la mine e noaptea tarziu si vreau sa dorm bine la noapte,iar daca incep sa dezbat subiectul (sunt cam fricoasa) deci vb desprea asta alta data :),eh nu-ti sunt de ajutor cu nimic

  15. Roxy spune:

    Si mie mi s-au intamplat chestii ciudat ,dar nu stiu daca sa zic ,daca cred sau nu … unele probabil zic ca au fost in imaginatia mea :)) dar hmm probabil ca or fi pe undeva pe acolo :-?? :)). patania ta zici ca e desprinsa din filmele de groaza 😮 :)) La intrebarea de istorie nu raspund ca nu mi-a placut niciodata istoria ,so ntz ntz :))

  16. lwoman spune:

    Nimeni nu iubeste istoria, mereu am preferat teza la geografia.
    Istoria nici macar nu e atat de interesanta.
    Partea cu demonii, si toate astea. I have no ideea.

  17. la istorie, sincer, nu știu. Dar și eu cred în prezența spiritelor. Poare n-ar trebui să ne fie frică de ele, dar atâta timp cât nu poți găsi o mică explicație normală, practic paralizezi, mai ales când ești în pat. Atunci când nu sunt …ei bine…o rup la fugă…

  18. Da,exista spirite si extraterestrii.In privinta extraterestrilor,sa te uiti de la 10 dimineata in fiecare zi de luni pana joi la Extraterestrii antici pe History Chanell.Merita si chiar ajungi sa crezi iar daca pui cap la cap tot ce vezi acolo,o sa fii sigura.
    Pana acum nu am avut vreo experienta de-asta ciudata insa (acum nu stiu daca e vreun spirit sau sunt eu paranoica) mmereu simt ca sunt urmarita,cand sunt singura in casa.Nu am 10 ani ca sa ma sperii de orice insa totusi.Plus ca am incercat candva ceva cu o tabla Ouija si mi s-a crapat tabla.

Lasă un răspuns

