Semnul.

M-am săturat până peste cap să stau în societatea asta afurisită.Uneori mai bine m-aş lua şi m-aş duce prin păduri,că sigur ar fi mai bine.

  Nu,nu e nimic special.E doar un semn ce mă diferenţiază de toţi ceilalţi.Înălţimea mea îi face pe toţi să se ferească de mine.1,59 la 14 ani e extrem de puţin.Nu că asta ar fi problema altora,dar ei judecă după ce văd.Unii nu înţeleg că oamenii sunt diferiţi şi se ghidează după principiul lui Procust.Adică,dar ar putea,mi-ar băga tije în picioare doar ca să fiu după placul lor.Hello,sunt şi eu o fiinţă viee!DUUUHH!
Sunt mai multe lucruri ce ne fac deosebiţi,ce ne ajută să ne ridicăm de-asupra celorlalţi.Sunt anumite semne,pe care numai noi le avem.Bune sau rele,ele ne sunt dăruite încă de la naştere,aşa că nu le putem schimba.Societatea însă se joacă cu nervii noştri şi ne scoate în faţă numai defectele,lăsând în umbră calităţile.Acest lucru mă deranjează cel mai tare.De ce unii oameni pur şi simplu nu pot să accepte că noi suntem diferiţi,şi de aceea suntem speciali?

large

  Unele persoane nu m-au plăcut niciodată pentru ceea ce am fost,doar pentru ceea ce vroiam să fiu..şi defapt nu eram.Când ei au observat asta,au început să arunce în mine cu nămolul cuvintelor.Aşa că..fuck you people!Şi ce dacă sunt mică de înălţime?Ete na,parcă în asta s-ar măsura inteligenţa.Şi acum,dacă vreţi să vă speriaţi de mine,voi,cei ce sunteţi în spatele monitorului..fie.În fond,asta sunt eu.De ce să mă ascund?Poftim portretul meu:
Raisa,the panda:14 ani,1.59 înălţime.La vârsta mea ar fi trebuit să am cel puţin 1.67,dar dacă Dumnezeu nu mi-a dat mai mulţi centrimetri,eu ce să fac?38 de kg,păr creţ şi ciufulit.Braţe sscheletice,abdomen plat şi picioare rahitice.Dacă am sta mai bine să ne gândim,putem chiar să facem anatomie pe mine.Egoistă,dar totuşi altruistă.O fiinţă care se bucură de viaţă atunci când îi dai ocazia.Un panda din al cărui dulap nu lipseşte niciodată o pereche de pantofi cu toc.Un panda ce se plânge tot timpul.O fată care nu şi-a dorit nimic mai mult de ziua ei decât o carte.O persoană ce îşi petrece mai toate pauzele căutând prin bibleoteci.O fiinţă ce nu stă pe facebook în timpul orelor,ci îşi notează într-un carneţel verde toate expresiile frumoase pe care le aude.
panda gif
Şi acum să trecem iar la forma generală.Principul lui Procust,ziceam eu la-nceput..nu?Păi cam aşa e societatea în care trăim.Dacă nu eşti la fel şi dacă nu te încadrezi în cerinţele lor,te exclud.Frumuseţea răpeşte uneori inteligenţa.Perfecţiunea(pe care oamenii p.r.o.ş.t.i cred că o ating) te face arogant şi de neînţeles.Rigiditate şi intoleranţă.Defapt aceste semne ne fac pe noi speciali.Diferenţele ne fac să strălucim ca şi albul într-o gaură neagră.Mă ascund după masca unui panda.Asta fac.În realitate sunt judecată după înălţimea mea.Umblu desculţă doar ca să le arăt că nu îmi pasă.Da.Nu îmi pasă.

                                 Voi prin ce vă distingeţi de ceilalţi? 🙂
raii4

21 comentarii la “Semnul.

  1. pisiiio3 spune:

    Eu una am 13 ani și 1.65 înălțime…Dar nu asta e problema ..Ci că la 3 ani m-am operat la piciorul stâng (luxație congenitală).Și am o mică diferență când merg,adică șchiopătez puțin..Și mulți au râs de mine pentu asta și fără să știe dacă am vreo problemă sau nu ..
    Dar trebuie să fim puternici și să nu luăm în seamă toți fraieri ca să nu zic proștii…

    Și pe mine una,nu mă interesează dacă o persoană merge cu merge,dacă e scundă sau are alte probleme ,nu contează findcă nu suntem la fel și asta de face speciali în felul nostru de a fi…

  2. Eu, aș spune multe deoarece sunt o fată bolnăvicioasă ce a stat mult timp prin spitale ..acum e ok, dar până am reușit să mă adun a durat ceva , am trecut prin multe , dacă pentru tine e un impediment faptul că ai 1.59 înălțime, la 14 ani, eu îți spun că la 18 am 1.57 de cm..nu am văzut-o mereu ca pe un defect, realitatea e că m-am obișnuit si micuț panda , fetele mici sunt mai firave , mai bine ținute și întreținute .))Și nu uita nimeni nu e perfect așa că , ține capul sus lăbuțele în față și mergi mai departe cu ceea ce îți dorești să faci tu în viața, nu lăsa înălțimea să fie un impediment în îndeplinirea viselor tale …

  3. Roxy spune:

    Hey cine se ia de panda merita o bataie de la mine :-w normal ca suntem diferiti auzi ,doar nu trebuie sa fim standard ,trasi la xerox duh! 😐 Critici mereu vor gasi mereu ceva de care sa se ia daca nu era inaltimea ,era altceva si tot asa tu esti frumoasa atat pe interior cat si pe exterior si nu trebuie sa le dai lor satisfactie ca iti pasa de ce zic.Si eu am trecut prin faze mai putin placute pentru faptul ca eram mai „linistita ” decat ei ,pentru faptul ca nu imi place sa ies in evidenta cum le place lor ,pentru faptul ca nu strig in gura mare de ce mi se intampla si nu impart cu toata lumea …dude e viata mea si eu decid cui sa-i zic sau nu.Ma rog :-j oamenii sunt rai mereu vor gasi ceva de care sa se ia daca nu e alba e neagra si tot asa ,tu esti speciala exact asa nu trebuie sa ai inaltimea care si-o doresc ei ca sa nu fi sau culoarea ochiilor s.a.m.d suntem fiinte umane si sta prin statutul nostru sa fim speciale si frumoase exact asa cum suntem. Mie imi place de tine si mai mult cum te-ai descris ,unele chiar nu le stiam si m-au facut sa te apreciez si mai mult ! 🙂 😡 Esti minunata si speciala exact asa cum esti nu uita asta Raisa ,nu-i lasa pe alti sa te intristeze cu lucruri care defapt nu sunt adevarate!

  4. zorzonica spune:

    Eu acum am aparat dentar. O tipă din clasa I a râs de mine. DIN CLASA I. M-am abținut cu greu să nu o lipesc de perete… oamenii judecă! Nu se gândesc niciodată! Caută oamenii care te apreciază pentru ce ești, nu pentru nimicuri pe care ei le consideră complexe!

  5. Arachbell spune:

    Eu sunt prea inalta,as fi vrut sa fiu mai mica sa am macar 1.67 nu 1.75 ,as fi vrut sa fiu bruneta nu satena,ochii putin mai deschsi la culoare,multe vreau dar am invatat sa ma iubesc asa cum sunt.Toata lumea a devenit asa barfitoare si rea.

  6. Dee. spune:

    Putin 1.59? Eu am o prietena de 16 ani, 1.53 si toata lumea o place… E tare draguta si stie cum sa abordeze oamenii.
    Nu vad de ce ai fi ciudata, eu stau in timpul orelor pe bloguri si pe diferite libarii online ca sa caut cele mai noi titluri. Atunci cand un profesor lipseste le spun dragut colegelor de banca sa nu se supere daca o sa ma retrag putin intr-un colt sa citesc. Ascult Bon Jovi, Simple Plan, Coldplay, fapt ce ii determina pe majoritatea care imi cerceteaza folderul Muzica sa-mi arunce telefonul foarte dispretuitor. Am mai multe poze in telefon cu cei pe care ii iubesc decat cu mine, nu imi place sa imi fac poze, consider ca nu sunt fotogenica si nu imi place sa primesc complimente care sa „demonstreze” contrariul. Si cu toate astea nu ma simt exclusa…
    Esti perfecta asa cum esti! Trebuie doar sa iti gasesti persoanele carora sa le placa de tine. Cu siguranta mai sunt multi altii asa ca tine care asteapta un prieten. Nu iti face nervi cand vine vorba de societatea din ziua de azi, eu am ajuns la concluzia ca nu are niciun rost sa ma iau dupa parerile oamenilor :).
    Te-am pupat!

    Dee.

  7. Raluca P. spune:

    Hehe, lasă-mă să te fac să te simți mai bine! Eu am 18 ani și 1.55. Asta e în parte din cauza faptului că nu prea am făcut sport, dar și datorită moștenirii genetice (mama, de asemenea, e o persoană scundă).
    În general, nu mă simt diferită de restul, deoarece fetele cu care îmi petrec timpul sunt chiar prietenoase și delicate. Și am multe fete scunde în clasă, nu la fel de scunde ca mine, însă pe aproape.
    Mă rog, eu nu obișnuiesc să port nici tocuri, și uneori e cam penibil atunci când stau lângă fete care sunt excesiv de înalte și pe deasupra poartă și tocuri, și diferența dintre noi devine foarte vizibilă. Totuși, găsesc faptul destul de amuzant.
    Uneori oamenii(chiar și persoanele mai tinere decât mine =)) au tendința să mă trateze ca pe un copil, dar pe mine chiar nu mă deranjează să mai copilăresc puțin. Poate și din cauza înălțimii încă mă mai simt copil și îmi detest vârsta.
    Oricum, sunt și avantaje în chestia asta. Ca de exemplu, sunt modele de rochițe care se potrivesc mai bine cu constituția mea fizică decât cu cea a unei fete înalte. Iar când fac cunoștință cu o persoană e ceva de genul: „Oh, ești într-a doișpea? Eu aș fi zis că ești într-a noua.” Ceea ce pe mine chiar mă bucură. Adică, ce femeie nu se bucură când îi spui că arată mai tânără decât e?:D
    Deci, Raisa, sper că acum te simți mai înaltă. Eu una aș spune Bodaproste dacă aș mai avea 4 cm și aș fi cât tine.;))
    Vreau însă să-ți atrag atenția asupra faptului că ești subponderală. Nu e vorba aici de felul cum arăți, însă chestia asta chiar ți-ar putea afecta sănătatea. Fă bine și răsfață-te cu ceva bun! 😉

    • Raisa. spune:

      Hehe,mersii mult de susţinere.Ştiu că sunt subponderală,dar nu am ce face.Mănânc dulciuri în fiecare zi şi tot nu mă îngraş.Nu ştiu,cred că aşa mi-e felul, şi tatăl meu era aşa în tinereţe.

  8. Allexa Young spune:

    Ahhh, lasa prostiile astea! Haters gonna hate FOREVER! Si eu am 14 ani si am in jur de 1.60, la mine in clasa sunt o gramada de fete si chiar si baieti care au 1.50-1.53 daaaaaaar nu inaltimea conteaza, nu greutatea, nu culoare pielii sau a parului sau mai stiu eu ce! Cat de rau ma pot enerva oamenii de genu` asta. Eu cred ca pur si simplu viata lor e ataaaat de plictisitoare incat incerca sa scoate in evidenta defectele si neajunsurile altora pentru a arata ‘Vai, Doamne’ cate calitatile minunate au ei [dupa mine, absolut inexistente] si cat de perfecti sunt. Fa ceva pe parerile lor si treci peste! Nu merita atata atentie, seriously! Ah, hai ca m`am aprins:))

  9. Nesuferita` spune:

    Hehee :> Si eu sunt mica de inaltime..si am aproape 18 ani :))) :”> Mi-a spus cineva cum ca esentele tari se tin in sticlute mici :o3 Si exact asa estee ! Ce modesta sunt :)))) Asa ca n`au decat sa te critice,asa este cand au o viata a lor..te fut pe la spate..Se plictisesc..sunt invidiosi fapt :-j..altfel te-ar lasa in pace. Tu ai ceva ce ei nu au …creier ca de exemplu !
    Pupici:*

  10. Zappy spune:

    Ce ai măh cu înălţimea? :)) Eu am înălţimea aia la 18 ani :P. În schimb eu am cu vreo 10 kg mai mult :d
    Şi chiar dacă am înălţimea asta, nu port tocuri. Am o pereche de platforme, câţiva cm, am răni din cauza lor, aşa că mă rezum la balerini/tenişi…
    Nu mă deranjează înălţimea mea, chiar îmi place. Eu una nu înţeleg ce legătură are înălţimea ta în toată chestia asta, pe bune. Mie mi se pare chiar amuzant când trec pe stradă pe lângă persoane mult mai înalte decât mine :)).
    Capu’ sus, micuţă panda. >:D<

Lasă un răspuns

