Goin’ back to normal.

Gata!M-am săturat de wordpress-ul ăsta afurisit.Adică,de la început mă săturasem.AM luptat pentru a scăpa de malware pe blogger şi m-am întors înapoi acasă.Wordpress nu a fost niciodată casa mea.A fost doar o banală platformă de rezervă.Îmi pare rău că sunt aşa ciudată.Dar ştiţi cum e,nu pot pleca de acasă.Îmi pare rău că îmi tot schimb blogurile,dar nu am de ales.Aşa că,acum sunt pe vechiul blog.Nimeni şi nimic nu va putea înlocui Cutiuţa cu Surprize în sufletul meu.

Pentru noii mei cititori,adresa blogului e: www.newcomiclife.blogspot.ro

15 comentarii la “Goin’ back to normal.

  1. Alexa spune:

    A… pe bune?! Şi tocmai voiam să comentez la altceva… :((

  2. pisiiio3 spune:

    Bă bucur ….Că te întorci ..M-am gîndit să-mi fac și eu un blog acolo dar nu știu ,nu prea mă pricep la decor 😦

    • Raisa. spune:

      Eu nu mă pricep la decor aici :)).E foarte complicat wordpress-ul..

      • pisiiio3 spune:

        Mda știu …Ca să-l poți face cât de cât drăguț ,trebuie să plătești…
        Și pe mine ma enervat acest lucru ..Dar nu știam de bloger și chiar acum îmi fac un cont să văd cum e ..Să văd ce fac cu decorul 🙂

  3. Raisa. spune:

    -pisiiio3-Te aşteptăm pe blogger,atunci!:*

  4. Arachbell spune:

    O si imi placea acest blog dar e super si celalalt blog.

  5. Raluca P. spune:

    Ce s-a întâmplat cu blogul de pe Blogger? Îmi e tare dor de el. Te rog să-l faci din nou public. 😦

Lasă un comentariu